نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کنترل نارسایی کلیه با فشار خون بالا و سطح کراتینین بالا به خوبی؟ چگونه می توانید از دیالیز برای کلیه بیماران نارسایی با فشار خون بالا و سطح کراتینین بالا خلاص شدن از شر؟ پس از خواندن داستان واقعی زیر، جواب پیدا کردن و دانستن بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه.

نام بیمار: گریگوری

سن: 49

جنسیت: مرد

وضعیت تاهل: متاهل

محل تولد: بنگوئه فیل

تاریخ پزشکی: پروتئینوری 15 سال، سطح کراتینین بالا 8 سال، دیالیز 4 ماه،

در نوامبر 13،2014، او را به بیمارستان ما بستری، پس از یک درمان ماه بیماری دریافت کنترل، و او را از بیمارستان ما در 13 دسامبر، 2014. مرخص اما به منظور تحکیم اثر درمانی، او را بعضی از داروها همراه با او هنگامی که او به شهر خود.

وقتی که او به بیمارستان ما آمد، او به عنوان نارسایی کلیه (مرحله نهایی بیماری کلیوی)، فشار خون بالا کلیه، glomeruloneohritis مزمن، هایپراورسمی، Hyperipemia، اسیدوز متابولیک و بیماری های عروق کرونر قلب تشخیص داده شد.

گزارش آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین خود است بالا تا 1045umol / L، پروتئین 2+، اوریک اسید 594umol / L، و کلیه خود شروع به کوچک شدن.

درمان: با توجه به بیماری خود، دکتر او را به برخی از داروها برای کنترل این بیماری برای اولین بار، و ادامه را به دیالیز در حالی که برای. از آنجا که او تا به دیالیز است 4 ماه ما می توانیم آن را متوقف کند تا به سرعت، در غیر این صورت است که برخی از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. پس از در نظر گرفتن برخی از درمان های چینی منحصر به فرد مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی (برای ترویج گردش خون)، بیماریهای دهان چینی (برای محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر) و مخلوط Maikang (به تقویت چی و خون تغذیه)، او تا می توانید از دیالیز در حال حاضر، خلاص شوید.

پس از درمان سطح کراتینین خود کاهش به 606umol / L، اسید اوریک را به 326umol / L، پروتئین به مثبت تبدیل می شود و فشار خون تحت کنترل در حال حاضر.

حتی اگر دکتر به او گفت برای جلوگیری از خسته، سرد و عفونت، در عین حال او باید حفظ به خوردن غذا کلیه پسند. تنها در این راه، بیماری خود می تواند به خوبی برای بقیه عمر خود را کنترل.

از بالا ما می دانیم که برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و فشار خون بالا، آنها می توانند از شر دیالیز اگر آنها می توانند یک رژیم غذایی مناسب و درمان به موقع.

http://www.kidney-support.org/tell-your-story/4064.html





:: برچسب‌ها: مطلب را، نارسایی کلیه با فشار خون بالا، نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، از شر دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: